Jormungand Animeye Uyarlanıyor

11:49 0
Mainichi göre, Jormungand manga serisi animeye uyarlanıyor.
Konu: Koko Hekmatyar HCLI şirketi adına silah satan bir silah tüccarıdır.
Yaptığı çalışmalardan çoğu aslında uluslararası hukuka göre yasadışı olarak nitelendirilen bazen şirketinden bile gizli olarak pek çok yerel yönetim ve ülkeyede silah satmaktadır. Yanındaki yoldaşlar ve korumalarıda genelde eski askerlerden oluşmaktadır.

Koko'nun ekibe en son kattığı eleman Jonah ise duygusuz gibi görünen bir çocuk askerdir savaş yetenekleri çok iyi olsada bilmedikleri şey ise silah tüccarlarından nefret etmektedir. Jonah Koko'nun yanına girmesinin tek sebebi ailesinin ölümüne sebep olan silah tüccarını bulabilmektir.



Koko'nun arkadaşları ve elemanalrı ile birlikte dünya capındaki maceralarını konu almaktadır.

Resmi Sitesi:
http://www.jormungand.tv/


Animenin PV'sini izledim Daily motion'da arka planda bizim Eledim eledim Hönlük eledim türküsü çalıyordu.Başka sitelere ve japonca sitelerede baktım.Bizim türküyü kullanmışlar anlaşılan.Aşağıdaki linkten izleyebilirsiniz.


http://vlog.xuite.net/play/WW9lQ0taLTQxMTkyMTMuZmx2

0 Comments for "Jormungand Animeye Uyarlanıyor"